ordning & reda



vi har ju köpt ett superfint skrivbord på blocket som jag skall måla (svart), det skall bo i det nyutnämda, 'franska' rummet.. gillar dessa korgar, att användas till att organisera papper etc. finns i olika utförande och fanns överallt i danmarks inredningsbutiker. dessa hittade jag nu hos nordhjem. vill man ha en korg med saker som skall upp och ner för trappen kanske denna 'trappkorg' är en idé..känns rätt onödig..men fin dock.. Idag har vi flyttat hela vårt källarförråd samt massa annat, nästa helg går sista flyttlasset! dags snart att säga farväl till min underbara lägenhet..men det känns bra. vi har ju något att se fram emot och allt har sin tid...

Kommentarer

Anonym sa…
Ordning och reda det gillar jag! :D
dreamhouse sa…
vildängel: ja me toooo!xx kram
Evelinas hus sa…
Det är roligt att skapa ordning, tycker jag också.
Trappkorg har jag och det är faktiskt super. Speciellt när man har småbarn och det dräller saker överallt.
Fin blogg.
Hälsningar Caroline
dreamhouse sa…
evelinas hus: jag håller med! ah tack för tipset, det kanske inte är så dumt ändå med en trappkorg.. tack för att du kikar in! kram

Populära inlägg