Lugn


Tänk när lugnet infinner sig, huset är färdigbyggt och man bara kan öppna dörren.. andas in och njuta.. Det är just nu galenskap med allt som skall göras. Jag var ute på bygget 07.00 imorse och kom nu hem därifrån tolv timmar senare. Imorgon är det samma arla morgonstund.. men den har guld, sägs det. Jag har fått fantastiskt fina mejl idag och hälsningar här, ni anar inte vad det värmer. Jag vill bara hälsa att jag kommer att svara, ni e bäst..Men nu hägrar sängen. Nattinatti. I have been at the house for more than twelve hours today, I am sooo tired.. Longing for a peaceful moment, when the house is ready and you just can open the door and breath..

Kommentarer

Randi sa…
Nattinatti ... och sov riktigt gott.
12 timmar - du imponerar!
Kram Randi
Hej !
Här har jag inte varit förut . Vilket vackert hus ni bygger och fina saker du visar !
Ha det gott / Lotta
Anonym sa…
Hej sitter i Florida och äntligen har jag fått tid och titta på ditt enorma arbete. Fantastiskt!!!!

Ha ett gott veckoslut!!!
Varma goa hälsningar från
Linda Moberg
Eldkorgen blev jag så förtjust i, ska faktiskt till Nacka byggnadsvård idag. Får spana lite.
Ska inhandla lite beslag till ett skåp som byggs i tvättstugan och lite vackra emaljmuggar som jag såg där sist. Ha en riktigt mysig helg, kram!
Elzie sa…
Visst är den fin, bilden som var i Vakre Hjem. Älskar när dom dekorerar dörrarna så. I år ska det faktiskt hända här också!!!
Hoppas du får en bra helg, även om det är mycket arbete. Men du arbetar TILL dig själv i alla fall och det måste vara kul. ATt se sitt hem växa för var dag som går. Hade varit fantastiskt.
Kram Elzie
Oo vilken vacker dörr, underbar entré! kram!
Engsroom sa…
Vilken underbar bild!
Tänk om in entre på huset såg ut så här blev så inspirerad av bilden!
ha en bra helg!
Ella
Det är ju så kul att bygga hus!! Eller också är man där så mycket för man vill ha det klart nångång.
Härlig vinterbild!
Laila sa…
Ja, det er mye som skal gjøres i den perioden dere er i nå. Men bare gled deg, det tar slutt, og DA... da kan du bare nyte det nye huset. Jeg gleder meg så til dere er ferdige. Du har jo funnet så mye fint, og det skal bli gøy å se hvordan dere får det.
dreamhouse sa…
alla: tack söta ni som skriver så fint!! blir galet glad!! och även från florida (där har jag bott..). Fortsatt mysig söndag till er!!
hej...vilket vackert hus..och jättefin blogg...Kram..Sussie
linda m sa…
åhh, vilken underbar bild! och vilket finnt hus ni har!!!

Populära inlägg