favvo muggar


bild lånad från isabella smith
Dessa supermysiga muggar från green gate köpte vi ett gäng av i danmark i somras. De är helt underbara! längtar efter att de skall få komma i sin rätt i vårt blivande kök. Just nu så är det alldeles för mkt strul ute vid huset för att jag skall orka skriva eller visa bilder (för det finns inget att visa). Jag hoppas allt snart löser sig och ni kan få en lika positiv uppdatering som vi. Tack alla rarisar som ni är som lämnar så snälla hälsningar och kikar in. We bought this wonderful cups from Green Gate during our summerholiday in Denmark. I am longing for use them in our new kitchen. xx

Kommentarer

Nina sa…
Läckra muggar!

Hoppas verkligen att snickarna och resten av hantverksgänget snabbar sig på och att allt löser sig för er! Jag önskar verkligen att ni hinner flytta in till jul!

Vi får fortsätta att hålla alla tummar vi har!

Go´natt!
Tea Kristin sa…
Flotte kopper! :) Lykke til videre me d byggingen. Jeg krysser fingrene for at dere er inne til jul! :)
Anonym sa…
Hej

Jo muggarna år kanonfina, jag har oxå varit på dom...

Det låter som du är stressad och har mycket att göra nu vilket jag kan förstå.

Det är bsra att lita på att det kommer och lösa sig så ska du se att det ordnar sig, glöm inte bort att njuta i allt arbete. Du gör just nu något som dom flesta bara drömmer om..

Hälsningar
Linda Moberg
dreamhouse sa…
ni är världens sötaste! ni värmer mer än ni anar! ha en mysig dag!!
Anonym sa…
Vilka underbara muggar! Kämpa på så kommer det en ljusare tid snart. kram
Jennie sa…
Söta muggar!! Passar perfekt till den goda chokladen med lite vipsgrädde på kan jag tänka...
Hoppas det ordnar sig med huset och att allt löser sig i slutet så ni äntligen får flytta in...
Trevlig helg, Jennie

Populära inlägg