tips: par courrier



Nu är det minsann dags att puffa för magdalenas nya online butik par courrier- massa härliga ting i en blandning av både new england samt den lantliga franska stilen. Gå in och shoppa loss!
När jag ändå är igång så vill jag tipsa om husbloggen humlebacken som bygger ett fantastiskt fint hus. Kika in hos Viveka.















Sen har ni väl inte glömt spets & snor Helena som flyttat sin blogg till mama (ja det var länge sedan men värt en liten påminnelse).

Jag är full med målarfärg i håret, på armbågarna, fötterna (små duttar som jag upptäcker allteftersom). I går hetsmålade vi trappen, fasen vilken tid det tar.. Måste ju vara klart till kattungarna kommer! Fortsatt skön dag till er och tack för att ni kikar in här! Ni är bäst.

Kommentarer

Hej!
Ja det där är en fin butik! Har ännu inte handlat något där men... Ska nog kika in där igen och se om det kommit in några nyheter...

Kul att trappan blivit målad. Tålamod är något jag skulle behöva en extra dos av så jag vet hur det känns när det tar tid, haha.

Ha en fin dag!
Kram.
Sofie sa…
Jag hittade till den butiken igår och var också tvungen tipsa om den i bloggen :) Jag kunde inte riktigt slita mig från sidan, fanns så mycket fint!

Vilket vackert hus ni har!
Kramar, Sofie.
Tack, men du är "bästare" haha!
Javisst har hon en fin butik och blogg, helt underbart! Passar bra hos dig!
Anonym sa…
Jag måste bara skriva några rader och be dig om hjälp. Jag fullkomligt älskar erat hus och skulle gärna vilja se en ritning eller skiss över planlösningen. Har letat i bloggen men hittar ingen men jag är heller inte så duktig på att leta. Håller själv på och ritar vårt eget hus men får inte till planlösningen, har hållit på hur länge som helst nu och det ska helst ha varit klart igår. Tänkte därför att jag kanske kan få idéer ifrån dig/er eftersom vi har samma smak. Jag hoppas på det bästa och håller tummarna för att du kan hälpa mig. Kram
dreamhouse sa…
strandviksvillan: haha tack gulle!!

frida: jag har inte lagt ut den och vi får se framöver om den läggs ut. Vårt hur är ju lite speciellt iom att bakdelen är insprängd i berget, så vi hade den "mörka" bakdelen att ta hänsyn till när vi gjorde planlösningen. Men du kan ju mejla mig för tips, info@dreamhouse.se. Lycka till!
Helt enig! Par Courrier er en utrolig lækker shop. Det er bare så frygtelig svært at vælge...
Mange hilsner!
Anonym sa…
Vad glad jag blir att du gillar min blogg, och mitt hus! Det är ömsesidigt!!
kram
Oj här var det reklam ser jag: ) Ja, Magdalenas butik är verkligen smakfull, hon har mycket som skulle passa ditt vackra hus tycker jag: ) Mari,.
Anonym sa…
So nice of you to promote the webshop.
The things you show are gorgeous and if this last picture is really your house I certainly do envy you!!

Populära inlägg