agent - Tine K Home




Jag vet att det är många som undrar vad jag arbetar med, vem jag är. För ett år sedan startade jag mitt företag - Dreamhouse. Inredning har alltid varit mitt största intresse och genom vårt husbygge med planering, sökandet efter inspiration och inredning av huset, fick jag utlopp för det jag älskar mest. Tine K Home har alltid varit en stor inspirationskälla för mig och därför är jag oerhört glad och stolt att kunna berätta att jag nu är svensk agent för det danska underbara märket - Tine K Home. Så ni är varmt välkomna att kontakta mig om ni har butik och är intresserad, sweden@tinekhome.dk. Likaså om ni är kund och har frågor. Mitt företag Dreamhouse har även olika uppdragsgivare inom PR/Marknadsföring/Inköp och Inredning, info@dreamhouse.se. Jag håller just nu på ta fram min hemsida så mer info kommer inom kort. En närmare presentation om mig kommer oxå snart, nu kan jag ju inte längre vara anonym..hi. Hoppas ni haft en skön måndag!

Kommentarer

Anonym sa…
Nej vad kul!!!! Tine K är ju en av min absoluta favoriter! Äntligen kommer man kunna få veta VAR man kan handla deras varor. Hoppas att du ser till att Zandvoort plockar in deras sortiment.

Glada hälsningar
Sofia
Anonym sa…
glömde säga GRATTIS...:)
Hej!
Vad roligt!!! :) Vilket drömjobb du har :) Spännande att få veta mer ... Kram!
Hejsan! Vad roligt, har undrar lite då du tidigare hintat om att något skulle ske. Önskar dej all lycka till! Ska bli spännande att få läsa mer! Kram Petronella
Men vad skoj! Jag som precis har mailat Tine K, hoppas på att kunna starta upp en nätbutik i slutet av 08/början av 09 nämligen.. kram!
Singelsussi sa…
Grattis och välkommen ut ur garderoben! :)Vi ses på onsdag. kram

Ps. kolla in nya Killers singeln som ligger hos mig. grym låt! du kommer gilla den.
Men så roligt!!!! Är såklart nyfiken på att få ett ansikte bakom den härliga bloggen!

Stort grattis från mig!

/Caroline
maria sa…
Hej, vilken fin blogg du har!

Riktigt roligt & BRA med en agent i Sverige, då blir det lättare att få tag på alla fina grejer från Tine K :-) Underbart!

Själv har jag planer på en butik framöver & kommer garanterat behöva massa fina saker där!

//Maria
Anonym sa…
Vad roligt! Det är något speciellt med att leva sin dröm. Jag ser fram emot att läsa mera om kommande planer och titta in på hemsida.
Anonym sa…
Wow så spännande. Jag ser fram emot att läsa mer... Kram, kram.
Aha, jag hade väl mina misstankar att detta rörde sig om mer än en blogg: ) Och Tine K, så läckert! Ljuvliga höstplanteringar du har fixat, fortsatt lycka till med firman! Mari.
dreamhouse sa…
alla: tack snälla för rara hälsningar!

guldkant på livet: nja bloggen startades för snart nästan 2 år sedan så tog företagsnamnet efter min blogg - Dreamhouse. När jag väl började blogga var jag fast anställd sedan fem år tillbaka. Det gäller att ta steget och våga, och ibland får man skuss i baken av olika orsaker. kram på dig. xx
Låter mycket spännande ska hålla ögonen öppna.
kram Kristina
Tingeltangel sa…
Grattis. Låter jättespännande och roligt. Hoppas det kommer att gå jättebra. Jag ser fram emot att kunna shoppa allt vackert från Tine K här i Stockholm.
Åh vad spåännande! GRATTIS!! Tine K är grymma verkligen...
ColonialEast sa…
Jättekul! Grattis!!!
ColonialEast sa…
Och lycka till skulle jag ju skriva också förstås!!!
Vad roligt! Härligt att du kan arbeta med ditt stora intresse - leva din dröm!
Kram Anna
Anonym sa…
Åh, vad spännande! Grattis och Lycka till! Tine K gillas.
Anonym sa…
Men så roligt att TineK nu har en svensk agent! Jag gillar verkligen deras saker och de skulle passa i min butik.

Karin
Stort grattis! Alltid kul när folk börjar syssla med det dom brinner för!
Men va roligt, stort grattis! :-D Jag som varit så nyfiken! Lycka till med allt!
*kramar*
Magdalena A
Anonym sa…
Stort Grattis! Det later superkul. Med din fina blogg ar jag inte forvanad!
Evelinas hus sa…
Åh vad roligt, grattis! Jag som har varit SÅ nyfiken. Tine K är ju verkligen ett favorit märke.
Tänk om man kunde vara lite modig och sadla om någon gång. Stort lycka till!
Kram Caroline
Cecilia sa…
Tine K som har så fina saker! Roligt - lycka till med ditt företag och alla projekt! Det skall bli spännande att se hemsidan.

/Cecilia
Åh, det lät spännande!
Daniel sa…
Wow, vilka fina bilder!

Idag är det sorgedag här i Finland. Flaggor på halv stång och en dyster atmosfär efter ännu en skolmassaker i landet Med detta meddelande hoppas jag alla tar del av sorgen och skänker en tanke till offren och anhöriga idag.
Men! Halloj... alltså du o jag har ju alltså mailat, fattade inte du att det var jag? C´est la vie Home. skrattar...
Jag säljer Tine K sedan i somras i min nätbutik! Det är ju du o jag som mailat om att de nu har en agent i Sverige!
Grattis och jag väntar mailsvar från dig. :)
Har flera kunder som står o stampar o vill HA :)
Har flera grejer redan som sagt från Tine och alla som är intresserade får givetvis gärna lägga beställningar så tar jag hem mer!

Ha en bra kväll!
Kram Lina
Brunkullan sa…
Grattis! Och vad roligt! Tine K som jämt visar så mycket fint i sina inspirerande bilder:)

Lycka till med nya agent jobbet:)

Susanne
Tine k Home.Oj va kul!

Maria

Populära inlägg