intervju - StyleRoom



Hoppas ni har en härlig söndag! Har suttit och tittat när min man slitit i trädgården i helgen, längtar efter att själv få ta tag och återigen få använda kroppen.. Men enligt min läkare får jag än så länge bara tittat på. Igår kom söta petra över med härliga blommor, solrosor, liljor.. mysigt när vänner kommer och hälsar på.. speciellt när jag själv inte är så rörlig just nu. Nu kan ni gå in och läsa ännu en liten intervju om mig på härliga styleroom. Läs intervjun här. Nu ska jag mumsa morotskaka. xx

Kommentarer

Kul! Ska kika in där.
Ha en brakväll.
Kram!
Härlig intervju! Kul läsning!
Ellinor sa…
Rolig läsning! Vill du se Madonnas hem? Här är länken till hennes lägenhet på manhattan...
http://hookedonhouses.net/2008/07/03/madonnas-manhattan-apartment/

Ha det!!
Wonderful post, thanks I really enjoyed it a lot.

Populära inlägg