stadig liten vän



E helt kär i de här underbara små djuren i konstläder från züny. Mitt tips på en perfekt present till dop/namngivning/födelsedags-present. De små djuren är handgjorda och fyllda med järnsand så de fungerar perfekt som tex bokstöd eller dörrstopp. Dessutom är de så fina att de kan följa med en i hemmet genom hela livet. Min favvo e helt klart flodhästen och elefanten. Det här inlägget är främst till käre svärfar som undrade över present till lilla sessan, och jo stora sessan önskar sig oxå en av jultomten. Ovan bilder har jag lånat från fina butiken Mokkasin. Är det någon som vet en fysisk butik i stockholmsområdet där dessa små raring säljs? Dagens tips var det. kram till er. xx

Kommentarer

Johanna sa…
Har för mig att de har dem på NK och på Posh Living på Sveavägen i alla fall, och kanske på ROOM också. Hoppas det löser sig!
dreamhouse sa…
tusen tack johanna!!
Anonym sa…
Dom finns på Elviras värld i Orminge centrum och i Sickla också :)
Anonym sa…
Illum Bolighus mitt emot NK! Där finns de fina djuren.
dreamhouse sa…
tack snälla ni! kram
Hej! Jag har dem i min butik på gården! Inte alla modeller dock men kan ta hem vilka som helst :)

Finns 15 min från Stockholm city :)
Anonym sa…
De finns på Asplunds.

Populära inlägg