ikea katalogen 2013


Har ni inget för er kan man nu bläddra i nya IKEA katalogen, version US, som alltid släpps lite före den svenska. Men bilderna är ju desamma. Har inte fördjupat mig på nåt sätt men mycket ser fint och lockande ut. Fast tycker att första sidan ser rätt trist ut, men kul att de gjort katalogen ännu mer interaktiv genom appen, läsa mer kan man göra här. Nu blir det yatzy-kväll här!

uppdatering: de verkar ha tagit bort katalogen för länken finns tyvärr inte längre, kommer snart står det..kanske görs uppdateringar.



Kommentarer

Anonym sa…
Wow.... her var det mye fint, særlig de sarte blå/hvite fargene på sengetøy:)

Klem Merete
Elenamaria sa…
Hej! Vilket bra tips! Nu har jag bläddrat igenom katalogen fram och tillbaka flera gånger för att hitta skåpet som man ser på din bild nummer 3 men jag lyckas inte hitta den :-( Minns du sidnumret? Är ruskig sugen på ett sådant skåp till vårt kök :-)
Unelmia sa…
Hur kommer ni in och se på katalogen? För mig står det bara att katalogen släpps ut snart... :(
dreamhouse sa…
hejhej, klicka på min länk så kommer du direkt till katalogen..funkar det inte??

elenamaria: tror det är en köks-stomme/skåp, kolla på kök!

kram till er!! xx

Populära inlägg