ljus i vårt hus

bild från IKEA

Yes, längtar efter att få sprida dessa underbara ljusslingor runt om i huset.

Nu när mörkret besöker oss allt tidigare, och senare på mornarna, behövs det verkligen fler ljuskällor. Har redan fått upp en liten slinga i växthuset och får nog håller mig till slutet av november med pynta altanen. Men visst e det fint! Jag brukar liksom ovan slänga runt en spegel, fönster, sänggavlar osv. Hur fint som helst.

Idag tog jag en extra tur med vagnen när jag lämnat stora sessan på förskolan. Hösten, trots mörkret så älskar jag verkligen det här. Just. Nu.♥



foto: camilladreamhouse


Kommentarer

Anonym sa…
Så utrolig stilig det var med det lyset i gangen:)
Klem Merete
Anci sa…
Åh, nu vill jag också ha en massa ljusslingor ! :)

Kram
Anci
Sandra sa…
Åh vilka underbara höstbilder!

Populära inlägg