höstkärlek

bilder från pottery barn


Hösten är min melodi..

Jag var inte riktigt klar med sommaren, och fasas nog fortfarande av ett landskap som andas is och slabbiga väger. Men..nu..finns nog ingen mer harmonisk årstid. Lugnet liksom sprider sig.. tror vi alla mår bra av att släppa alla måsten. Det är ok att kura inne, hemma..bara vara. Vi tänder ljus, smyger runt i raggisar, dricker te och lyssnar på när regnet smattrar mot fönstren..som nu, denna torsdagsmorgon. 

Idag står shopping på schemat, har två inredningsuppdrag där jag är i sluttampen av. Önskar er en finfin dag. kram cam

Kommentarer

Tina sa…
Visst är det gott med Hösten. Mindre 'Måsten', mer Mys!!

Får jag vara fräck och be om ditt utlåtande? Sträcker mig ut till mina läsare men också mina favorit- bloggare(vars kunskap och öga för inredning naturligtvis väger tungt). Gäller val av färg på matta-http://komma-hem.blogspot.com
Många Tack på förhand!!

//Tina

Populära inlägg