8 år med Dreamhouse - Happy Valentine

foto: Camilla Nylander - hemma hos mig


Kära ni, i åtta år har jag drivit den här bloggen, i med- liksom motgångar... Ibland har hälsan svikit.. och det har varit svårt att hålla min kära blogg vid liv, sen har inspirationen kommit och gått.

 Det är en himla massa år så hoppas ni förstår att det går upp och ner.. Men den har minsann hjälp mig, den har förändrat mitt liv. Utan bloggen Dreamhouse, inget företag Dreamhouse, och inte mitt jobb som jag älskar idag... Helt galet när man tänker på det. Bloggen har faktiskt hjälp oss en period att hålla inkomsten vid liv.. och för mig att kunna förverkliga min dröm. 

Jag älskar när ger mig ris och ros, det får mig att ta tag i bloggen igen.. och igen.. För visst, åtta år är många år, och jag vill inte sluta för den är liksom jag.. mitt liv, och en slags dagbok att blicka tillbaka i. Jag ska verkligen försöka lova att bli lite personligare, som förr, vet att ni efterfrågar. Och mer från mitt sk liv. Hjärtar er alla här♡ och extra mycket idag - Happy Valentine♡

kram camilla

Kommentarer

Louise sa…
❤️❤️❤️❤️❤️
Unknown sa…
Tack själv kära du💕😘
Anonym sa…
har lest deg i 8 år ;)))))

Heidi fra Norge
dreamhouse sa…
Louise, Rebecca, Heidi- och varmaste kramar till er!!
xx

Populära inlägg