Skidsemester i Lofsdalen

 




Det bidde en liten paus då vi varit borta på en alldeles fantastisk skidsemester i Lofsdalen.  Jag har varit i här sedan barnsben och det är så himla roligt att nu få se sina egna barn susa ner för backarna. 
 Men känner ju till varenda sväng och puckel känns det som. 

Barnen har gått i skidskola och gått från plogsväng till pararellsvängar, deras utveckling går ju i en rasande fart. Vi hyrde skoter en dag, och åkte bandvagn över isen upp på andra sidan berget till våffelstugan. Längst bak guppade det rätt oskönt men att sitta längst fram var en mjukare resa kan jag säga.

Tankad med frisk fjälluft, sol, muskler som fått jobba och en ny energi, är jag nu tillbaka. Och nu är vårt poolbygge igång kan jag lova, har ett gäng bilder som jag kommer lägga upp här under veckan.. säger bara oh my.. 

fin kväll til er! kram cam


Kommentarer

Populära inlägg