Augusti - I'm back


Såhär kan det se ut när vi jobbar och vill föreviga - Mikaela in action 


Nu är jag tillbaka! 
Behövde faktiskt lite välbehövlig paus.. försökt minimera datorn, men har dock varit aktiv på instagram, om ni vill följa #dreamhousedecorations. 

Här är en nyrenoverad söt liten pärla som vi stylade förra veckan. Tänk att ha globen på första parkett. I den här stylingen använde vi vår superfina nya matta från Sweef, sådär bullig och snygg! Sen jagade jag vackra blomsterkvistar som blev så himla fint tycker jag. Kika gärna in mer här. 

I samma hus, på samma våning stylade vi även en stor 3 rok, med hela 4 balkonger, kika gärna in mer här.  

Vi har ju haft en galet skön semester, och jo just nu varvar jag lediga dagar och semester med lite jobb. Vår ljuvliga Danmarksresa har jag magiska bilder från och kommer visa lite sen.

Hoppas ni har en skön sommar!!
kram camxx

 styling: Dreamhouse decorations     foto: Erik Olsson Fotografer

Kommentarer

Populära inlägg